love isn't about loving the PERFECT person, it's about loving the UNPERFECT person PERFECTLY <3

Tuesday, December 6, 2011

this post goes to my dearest :)

| |

kau..
aku syg kau..
aku tahu aku da buad kau tiga kali kuciwa..
tapy aku takleyh buad ape..kau kawan aku dan akan tetap kawan aku..
tak kan penah berubah..
sorry again.. aku tak leh syang kau lebeh dari kawan..
smalam kau ckp..
"aku suka kau.. da 5 tahon aku suka kau"
oke,,stiap orang ada hak untk mnyukai ssorang..
aku tak halang,aku tak bnci kau suka aku..
tapi kau kene blaja..
blaja trima hakikat yang kita just KAWAN :)
aku tak penah anggp kau lebeh..
smalam baru aku paham..
kau ckp aku tak app kau..kau pehal doe!
aku app sume kawan aku..
kau ckp all this while kau sllau ngn aku..dgar probs aku..
kau mngungkit bhai!
listen,, aku tanak lost kau dalm hidop aku sbb kau memng paham aku..
aku pon ta penah ada hope untok jdykan kau lebeh dari kawan.. sorry..
aku bukan nk buad kau kecewa lagy..tpy aku tetap dgan pndirian aku..
Bestfriend takkan penah jadikk Boyfriend
aku..
sorryy aku ta jujur ngan kau all this while,
aku suka  kat orang laen,
yea,aku suka orang laen,, memng aku takde bf.tapy aku suka orang laen so,,
i'm single and unavailable.
aku..
aku akan tunggu dye..sorry kawan :(
aku..
xleh paksa haty aku
sorry.

0 comments:

go-top

About Me

My photo
erm,, not much n least.. fifteen single:P REALLY HATE UNPROFESSIONAL FOLLOWERS:) ape yang ade dalam blog neh,, panas dari lubuk jiwa raga bakul sy sendiri so,,jangan ciplak! behave urself <3

tuan tanah

tuan tanah


cikk unpurfect
gua syg dye.. lu nak dy? lu kasi gua mati dulu la!

Proud to be

Proud to be
scippianz

this crew <3

shout out loud :)

bestie

bestie
cikk fafa

bff fer lyfe

bff fer lyfe
kamee

heartbeat

heartbeat
meera

sunshine

sunshine
thirah

cinta haty

cinta haty
putput

budak-budak comel :)



Powered by Blogger.
 
 

perfectly unperfect | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top