love isn't about loving the PERFECT person, it's about loving the UNPERFECT person PERFECTLY <3

Tuesday, March 13, 2012

frankly speaking

| |

oke, frankly speaking, yes.
my mom tahu pasal aku n MR.C
and u knoe what? after all had happened, she knoe everything and always be with me everytime when i fell need someone..
yupp. i doesn't even regreted after all.. my mother is a very understanding person.. i love her damn very much..
she had supported me lot from back.. after everything yang happen, she always nampak aku sedeh..haha
act, tak sdeh pon, lebih kpd terkilan after dapat tahu yang MR.C syagkan org lain even when we are in relation. haha
so stupid.. he didn't knoe the main reason i'm mad at him.. and aku tak bercadang pon nak bgytahu dy..
apa yang aku tahu..aku dah tak boleh nk sygkan dy mcm sbelom neh.. sorry. tapi walau apa pon.. dy yang terakhir.. tu je aku tahu.. aku taknak dah ade hubungn apa2 ngn sape2.. sbb seperti yg aku ckp kat anas: aku tak reti nk syg orang.. sbb tu kejap je aku dlm hubungan.haha
anas col, tny khabar.. aku ckp okey je.. dy tny pasal MR.C, aku ckp dah takde ape2..haha
jujur aku ckp. aku kagum dengan anas dy setia gile dgn dia punya awek. even da berapa kali terluka..haha
umi ckp tadi masa otw nk pegi rumah sepupu aku..

"tak payah lah harapkan dia..awak akan jumpa ramai orang lagi.kawan je dulu, jangan mngharapkan hubungan yang tak nyata dan tak tahu mana hala.. sebb saket kalau hubungan tuh tak ke mana.."

aku diam je bagi ruang untuk umi ckp lagi.

"kalau umi ade tmpat awak, umi dah tinggalkan dia jauh, bnyak lagi yang umi kene kejar.. bukannya dia sorang..awak pikei2 lah.. umi ckp je.. umi takde hak dalam hidup awak..awak yang buat keputusan.. umi hanya nasihat"

serentak itu. aku rasa mcm nk nages.. tapi aku tahan je.. and now aku nk ckp..aku dah tak kesah apa kau nk buat lepas nihh,, sbb dengan rasmi nya, aku lepaskan kau and aku dah tanak ade dalam hidop kau..oke?
err,, kau kawan aku..

gtg

0 comments:

go-top

About Me

My photo
erm,, not much n least.. fifteen single:P REALLY HATE UNPROFESSIONAL FOLLOWERS:) ape yang ade dalam blog neh,, panas dari lubuk jiwa raga bakul sy sendiri so,,jangan ciplak! behave urself <3

tuan tanah

tuan tanah


cikk unpurfect
gua syg dye.. lu nak dy? lu kasi gua mati dulu la!

Proud to be

Proud to be
scippianz

this crew <3

shout out loud :)

bestie

bestie
cikk fafa

bff fer lyfe

bff fer lyfe
kamee

heartbeat

heartbeat
meera

sunshine

sunshine
thirah

cinta haty

cinta haty
putput

budak-budak comel :)



Powered by Blogger.
 
 

perfectly unperfect | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top