love isn't about loving the PERFECT person, it's about loving the UNPERFECT person PERFECTLY <3

Tuesday, November 29, 2011

belahan jiwa raga bakul

| |

okey2
masuk mood jiwang besi karat:)
first of all nak sampaikan salam rindu kpd kawan2 trchenta..
meera,thirah,che ma, put..
siyes! ta tipu..rindu korang nk maty!
boring gile kat umah!
takdelah yang jadik tukang pnghibur model lesung pipit kat aku..
takdelah yang slalu carik aku tyme boring,selongkar loker aku..
takdelah yang brmanja ngn aku.suh urut kaki..yang jadi gile ngn aku tyme put, meera ngn thirah takde..
nn
takdelah orang yang nk share story ngn aku kat kelas 3A ..sal mu***, n soon.
really2 miss that moment!.
fer korang..kalau tahon depan aku da takde kat skolah..
ingat lah aku ehh?
aku memng tanak kuar tapy anything can happen ryte?
erm,, just nk korang tahu. aku syang korang n tanak lost korang!
erm,,fer extreme 0911
aku sngaja tak sebut 0913 sbb tahon depan dah ade orang baru dalam batch!
kite dah kawan 3 tahon..kite dilahirkan ke scipp pada tahun yang sama.
kite dianaktirikan brsama2!
kite lalui segala2nya bersama.
saat se2orang terasa kehilangan the whole family extreme akan rasa kehilangan..
kite brdoa brsama2
kene marah together2!
ponteng musolla, prep, kelas, riadah..
that's who we are!
kite nakal sama2. tpy semua orang takleh kata apa2 sbb kita memng berakal.tuhan bgy kita semua akal..
my kezen penah cakap:)
tuhan bagy akal sama rate sume sejak lahir..
sama pandai
sama bodoh
dan terpulang pada kita untuk mncorakkan otak kita:)
n we did it!
buktinya..
kita dah sama2 dapat 5A ryte:)
kite same2 da mncorakkan otak kita dengan warna pelangi menerusi pelbagai kenangan pahit, manis, kelat, masam, masin yang telah kita lalaui brsama2!
korang still ingat masa kite form 2?
b***a ckp macm2 kan kat kite??
tapyy kita still kita!
ta brubah sbb..
we are who we are!erm,,
lepas PMR kite djanjikan untuk pulang brmalam!
tpyy still..
nothing!
kite dkecewakan buad kali yang entah ke berapa kali en??
rupa2nya tuhan dah mrancang sesuatu yang lebih baik buad kita :)
kita buad that recycle day! hepy sgad walaupun hot kan?
kite basuh kete cg2!
still bsemangat although ta dapat baleq!
kita mkan megi tuhh gune duit kertas2 recycle kita..
ramai jeles sbb extreme dapat duit yang bnyak dat recycle day!
tpy kite tetp kita!
ta kesah ape orang nk kate!
sometymes, afta PMR kita ade salahkan orang2 yang buad salah..(ayat keling)
aku rase dis is da ryte tyme kita forgive n forget ryte?
kita must bina baleq ape yang dah kita bina since form1..
kita bina untok form4..
kita kene hadapi satu lagy peperangan together!
SPM!
hopefully rezult kita tahon nihh..
naik kan??
urm,, we must prove it!
urm,, aku rasa da takde apa lagy left!
aku proud jadikk one of extreme 0911 crew<3!!
oke2
end part sedeh :)
takde ape dah rase..
oh4!
awakk:)
saya da basuh our buchuk2 dolphin tau..
da wangi dahh:)
haha end dulu lahh post nihh,,
sebelom aku nanges rindukan extreme!
:'(

0 comments:

go-top

About Me

My photo
erm,, not much n least.. fifteen single:P REALLY HATE UNPROFESSIONAL FOLLOWERS:) ape yang ade dalam blog neh,, panas dari lubuk jiwa raga bakul sy sendiri so,,jangan ciplak! behave urself <3

tuan tanah

tuan tanah


cikk unpurfect
gua syg dye.. lu nak dy? lu kasi gua mati dulu la!

Proud to be

Proud to be
scippianz

this crew <3

shout out loud :)

bestie

bestie
cikk fafa

bff fer lyfe

bff fer lyfe
kamee

heartbeat

heartbeat
meera

sunshine

sunshine
thirah

cinta haty

cinta haty
putput

budak-budak comel :)



Powered by Blogger.
 
 

perfectly unperfect | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top